Monday, June 15, 2009

holiday bersama family



salam..
lama xupdate blog ni..bz sgt2.masa cuti sekolah yang lepas,7,8,9 June yang lepas,satu family aku gi holiday kat PD, n kuala pilah.semua datang kecuali, abg iwan,kah akma dan ainun.mula2 gi rumah cik azidin dulu hat ampangan,seremban.lepak2,pastu gerak gi makan kenduri rumah kwn2 ayah kat area seremban.masa nek gi kenduri rumah kedua,terjumpa jiman n the gang.xsangka pulak adik pengantin ni member si jiman.keciknyer dunia ni.huhu.layanan yang kitaorg terima mmg first class.makan kat table vip plk 2.yg sedapnyer,ada lauk daging salai masak lemah cili padi..perghh,terangkat beb.

hbs2 kenduri,terus gi PD.check in kat le paris hotel.igtkan kat avillion.huhu.masalah hotel ini ialah.layanan gred C.buat kerja lembab.facilities ada,tapi xreti nak maintain.nak ckp xcntk,cntk hotel ni.adk aku bgtau,hotel ni 4 bintang dulu,tp sbb cmaintain,jatuh ke 3 bintang.aku banyak habiskan masa dengan tidur n swimming jer kat hotel ni.

esok harinyer,kitaorg gi kuala pilah.melawat rumah best friend ayah.pas 2 gi melawat istana sri menanti.seram gak istana ni.nasib baik xbwk hafiz kadir.kalau x,habis semua hantu dia nampak.hehe.on the way balik,sggh makan nasi kat rumah cik azidin.ni lagi sedap,ikan n ayam masak lemak cili padi.pergghh.4 kali aku tambah..smpi xleh bangun.sedap sgt2.

pas makan,ktorg terus balik.singgah kajang dulu.makan satey kajang.untuk pembaca blog ni.aku nasihatkan,xpyhlah makan kat hj sahmuri 2.xsedap langsung.dahlah sateynyer sejuk,lambat smpi (1 jam tgu beb),daging liat.sng ckp.dah xmcm dulu.mana aku tau.mak aku org kajang kot.kalau dulu,mmg the best.tp ada tmpat bestnyer satey kat kajang.tmpt dia betul2 tepi courts mammoth kajang.ada food court kat st.sedap giler.xcayer?gi try.best.

habis melantak,ktorg sgh rumah bakal bini adik aku kat ampang.pas 2,ayah aku hantr aku blk uia,terus diaorg blk perak.apa yg pasti,percutian yg meletihkan n mengenyangkan.hehe.jumpa lagi.salam.

0 comments:

Post a Comment