Saturday, June 6, 2009

My Life Update

Salam..

Bosannyer sehari dua ni.xde wat apa pun.duk kat bilik jer update blog ngan mengutuk orang dalam facebook.muktamar PAS dah start dua hari lepas.ustaz suruh gi.kenal2 ngan campur dengan perwakilan yang lain.tapi sebab mood ni tengah xde,nak gi mana pun aku malas.info terbaru,Nasharuddin Mat Isa kekal kerusi Timbalan Presiden (480),Husam Musa (281),Mat Sabu (261). oklah 2.saper2 pegang dalam PAS pun xpe.prinsip diaorg semua sama.perjuangan untuk islam.2 yang UMNO kena belajar dari PAS.prinsip kena betul.

Petang ni family aku akan bertolak dari perak ke KL.mak bagitau semua datang kecuali abang iwan sebab dia kena prepare untuk ke Sabah.Buat kerja2 risikan dan pemantauan.Dah nama pun Kor Risik,jaga perbatasanlah.huhu. ikut plan,mlm ni diaorg tidur kat rumah pak teh dulu.esok pagi baru ambk aku terus direct ke seremban.gi makan kenduri.mak siap suruh pki smart2 lagi.huhu.mcmlah selama ni aku pki singlet ngan kail pelikat gi kenduri.hehe.

Malam ini cadangnyer nak gi Istana Budaya.emm..menarik gak.dalam released tension.aiii...kepala otak duk bercelaru jer dari semalam lagi..serabut2..klah..jumpa lagi.

wassalam

0 comments:

Post a Comment