Wednesday, June 3, 2009

Selamat Pengantin Baru Sahabatku

ni gambar sahabat aku, mohd badruddin yusof tengah duk atas pelamin ngan bini dia,eta.gambar ni diambil pada 31 Mei 2009 kat rumah budin.huhu..seronok aku tengok sahabat aku dah kahwin.diaorang ni couple sejak dari politeknik lagi.member rapat kat kampung aku ada 4 orang jer. fairus dah kahwin tahun lepas, dah dapat anak sorang pun.tahun ni pulak,budin yang kahwin.tinggal aku,hasrul ngan azmil jer yang masih bujang.huhu..sedihnyer.nampaknyer,raya tahun ni kitorang raya kat kedai kopi jelah..hehe.apa2 pun, aku mewakili sahabat2 aku yang lain,ucapkan selamat pengantin baru,semoga bahagia ke anak cucu.cepat2 dapat anak.tahun depan boleh aku bagi duit raya.hehe.selamat beb.
(dari kiri : aku,budin,eta,hasrul)

0 comments:

Post a Comment